Het ontstaan van Stichting Antre:

Mei 2012 besloten Emirhan Tuga en Meral Ari de Stichting Antre op te richten. Deze oprichting kwam voort uit een sterke behoefte om hun muziekactiviteiten een stevige basis en een structuur voor de toekomst te bieden. Sinds jaren zijn zij actief met muziekprojecten, concerten en muziekeducatie activiteiten, zowel als uitvoerend muzikanten als  initiators.

Emirhan Tuga is klarinettist en ensembleleider. Meral Ari is zangeres en leraar in het voortgezet onderwijs. Zij zijn getrouwd en hebben twee kinderen.

Meral Ari (zakelijke leider),  Emirhan Tuga (artistiek leider)

Over ons

Wij willen onze leerlingen kennis laten maken en samen laten spelen/optreden met muziekleerlingen in Turkije en andere landen. Door intensieve (internationale) samenwerking met musicerende jongeren en het beleven van een unieke ervaring ontstaat persoonlijke muzikale- en individuele sociale groei.
De stichting wil haar doelen bereiken door het organiseren van optredens voor talentvolle leerlingen en educatieve muziekactiviteiten.
Wij willen onze leerlingen en de deelnemers kennis laten maken en samen laten spelen/optreden met muziekleerlingen in Turkije en andere landen. Door intensieve (internationale) samenwerking met musicerende jongeren en het beleven van een unieke ervaring ontstaat persoonlijke muzikale- en individuele sociale groei.
De activiteiten van stichting Antre hebben 3 speerpunten:
Podiumpresentaties
Het organiseren van cursussen en workshops voor jongeren en docenten in Nederland en in het buitenland.
Het organiseren van optredens en festivals in Nederland en in andere landen.

Samenwerking met professionals
Het deelnemen van jongeren aan optredens van professional musici om hun
niveau te verbeteren en hen te stimuleren.

Internationale samenwerking
Jongeren op plaatsen van de oorsprong van de Turkse muziekcultuur ervaring op laten doen.
De stichting Antre beoogt de internationale (professionele) banden te kunnen ontplooien en een langdurige samenwerking tussen onze Nederlandse leerlingen en musicerende jongeren over de grens tot stand te brengen.

Onze vaardigheden

Sociale 90
Culturele 95
Internationalisering 85