PODIUM PRESENTATIONS

Organizing workshops and concerts for young musicians

COLLOBRATION WITH PROFESSIONALS

Young musicians meet, learn and perform with professional musicians

INTERNATIONAL COOPERATION

Long-term cooperation between Dutch and other music-making youngsters across the border

PODIUM PRESENTATION

with passion

TALENT DEVELOPMENT

improvisation and performance

COLLABORATE WITH PROFESSIONALS

to improve musical skills

Home2017-04-20T08:29:43+02:00

Bekijk recente projecten #1 van Stichting Antre

Antre is een levendige organisatie wij houden u graag op de hoogte.  Join the community!

WE BELIEVE THAT DIVERSITY OF MUSICAL EXPERIENCE EXPANDS OUR MUSICAL IDENTITY

antrelg

Wij werken aan een stevige basis en structuur voor de toekomst

Mei 2012 besloten Emirhan Tuga en Meral Ari de Stichting Antre op te richten. Deze oprichting kwam voort uit een sterke behoefte om hun muziekactiviteiten een stevige basis en een structuur voor de toekomst te bieden. Sinds jaren zijn Emirhan Tuğa en Meral Arı actief met muziekprojecten, concerten en muziekeducatie activiteiten, zowel als uitvoerend muzikanten als  initiators.

Stichting Antre  wil  een toegang creëren tot de Turkse en Balkan muziekcultuur.
Stichting Antre wil fijne jonge muzikanten vormen met een waardering voor culturele diversiteit en een bredere kijk op muziek en de wereld.

De stichting wil haar doelen bereiken door het organiseren van optredens voor talentvolle leerlingen en educatieve muziekactiviteiten.

Wij willen onze leerlingen kennis laten maken en samen laten spelen/optreden met muziekleerlingen in Turkije en andere landen. Door intensieve (internationale) samenwerking met musicerende jongeren en het beleven van een unieke ervaring ontstaat persoonlijke muzikale- en individuele sociale groei.

• Podiumpresentaties
• Samenwerking met professionals
• Internationale samenwerking

See our latest videos | Antre YouTube channel

De 3 speerpunten van de activiteiten van Antre

• Podium presentaties

Het organiseren van cursussen en workshops voor jongeren en docenten in Nederland en in het buitenland.
    Het organiseren van optredens en festivals in Nederland en in andere landen.

• Samenwerking met professionals
    Het deelnemen van jongeren aan optredens van professional musici om hun
    niveau te verbeteren en hen te stimuleren.
  • Internationale samenwerking
    Jongeren op plaatsen van de oorsprong van de Turkse muziekcultuur ervaring op laten doen.
    De stichting Antre beoogt de internationale (professionele) banden te kunnen ontplooien en een langdurige samenwerking tussen onze Nederlandse leerlingen en musicerende jongeren over de grens tot stand te brengen.

Our participiants and music lovers:

Let’s See What Some Have To Say?

We love our youth participants and music lovers.

Recente nieuws

Be Our Antre Friend on Facebook

‘Music gives a soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and life to everything’

Plato (Philosopher, 427-347 B.C.)
Be Our Antre Friend on Facebook

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget