After three successful Balkan music events for youth musicians, Antre Foundation and Roman Society Amsterdam organize Hayde 2015, Balkan and Turkish music event and Balkan music workshops for youth musicians in Theater Meervaart, Blauwezaal on May 31, 2015
concert fee €5.

Workshops Bulgarian music, vocal and rhytms start from 10:00 till 12:00 on Sunday 31st May in de Meervaart, workshops fee €2.50.

Workshop participationAanmelding voor de workshop

sent mail: workshop@stichtingantre.nl

Hayde 2015 event
Meervaart

Zondag 31 mei organiseert Stichting Antre, voorafgaande aan het Hayde 2015 muziekfeest in de Meervaart, een drietal spannende muziekworkshops.

Plaats: Meervaart, Ingang (bibliotheek) Muziekschool Amsterdam, Osdorpplein 14

Tijd: 10.00: aanvang workshops , 12.00 : einde workshops

Workshop 1: ‘Bulgaarse bruiloft muziek’

Met de Bulgaarse virtuoze klarinettist Remzi speel je een Bulgaarse melodie.

Workshop 2: ‘Zang’

Veelzijdige zangeres Pınar leert je je eigen stemgeluid ontdekken en ervaren wat je daarmee kan.

Workshop 3: ‘Ritme’

Met de jonge percussietalent Velican ga je aan de slag met onregelmatige maatsoorten op de darbuka.

Kosten: Deelname aan de workshopochtend kost slechts € 2,50. Betaling bij de deur voorafgaand aan de workshops. Gepast betalen alsjeblieft!

We willen de groepen niet te groot maken om te zorgen dat iedereen genoeg persoonlijke aandacht krijgt. Er is plek voor maximaal 50 deelnemers.
Dus zorg dat je je op tijd aanmeldt!

Er zijn 3 workshops. Je kunt er echter aan maximaal 2 deelnemen. Meld je aan, voor 25 mei, door een mail te sturen aan: workshop@stichtingantre.nl met de volgende info:

1. Voor en achternaam, je mailadres, leeftijd.
  2. Speel je een instrument of zing je? Zo ja, hoeveel jaar?
  3. Voorkeur voor een workshop? We doen onze best om rekening te houden met je voorkeur maar kunnen geen garantie geven.

We zien je graag op zondag 31 mei bij de workshops en natuurlijk bij Hayde 2015!

Workshops gesponsord door Prins Bernhard Cultuur Fonds